All my Life

Thursday 21 June 2012

mr.Pea my mr.Complicated

hmmmmmmmmmmmmmph!
okey...saya kenal ngan dya masa sy posting d keningau...jaga grandfather dya..wow..he so faithful,funny..
dia ne selalu cari cara supaya dapat bcakap ngan saya n i just don't know why..but, tiap kali dya try tuk buat cam tue i always found him so cute. dia minta number sya pun kena c sedia karangan yang panjang..bcakap sampai ayat tue putus2. sambil c pusing2 hand phone dia d tangan sambil becakap..lastly,cousin dia menyampuk tolong c sampai "dia minta number phone kau" haha..saya tanya balik "untuk apa?" alasan dya supaya kalau ada apa2 pasal c 'gapa'(R.I.P) dya bleh tanya through the phone..so i just gve him my number..kisah kami panjang siiikit till now pun kami masih contact <3 
just before his grandfather pass away..saya tebawa p mimpi..malam tu sy tengah texting dengan c pea, but i did'nt manage to reply his last massage cuz i fell asleep..dat time around 5am i had a dream..'gapa' came to me suruh saya tengo Hp sya either pea did text me or not..i just woke up (separa sedar) then said 'ya,ada. kenapa?' but no one replied..baru me realize dat i was talking alone. that morning i got a text massage from him telling me that 'gapa' has passed away around 5am. i told him bout that dream. dya cakap "thank you 'gapa'.bless us."
thankz gapa for sending him for me..
lots of love..efay <3

No comments:

Post a Comment