All my Life

Tuesday 2 July 2013

dah naik merah...final year.

hai semua..
apa kata kali ni saya cerita pasal hari-hari awal saya sejak naik tahun terakhir ni.
hari pertama masih boleh chill untuk setengah hari la. pas ja jam tengahari mulai la puan masuk dan bagi segala macam tasks.
awal-awal lagi sudah kena prepare 5 presentation and untuk presentation yang terdekat ne, sy terlepas la untuk join discussion. DAMN! terpaksa membaca sendiri. harap dapat present dengan jayanya.
tadi kami baru ja selesai dengan discussion kami untuk research. baru discuss tajuk sudah cramp otak.
berat dengan assignments dan ada beberapa hal lagi yang buat otak sesak. kan bagus kalau saya x terlampau consider. huhuhu..
xpa,akan ada hikmah juga untuk itu. yakin jaaaa..
dalam kelas,saya cuba tumpukan perhatian la..cuba untuk actively participate dengan presentation group lain. saya harap saya tidak bebankan classmate saya dengan soalan-soalan. tapi seriously saya kurang jelas lagi pasal subjek semester ni. tapi saya try juga la slowly, take my time. tau juga kita semua masih samar-samar. 
kerja dalam kelas pun sudah berat. bila naik merah ni, macam-macam orang cakap sal hal d wad. memang la berat sikit tanggungjawab red bip ne dalam tue. but please,bagi kami hint juga ya and motivate la kami lebih ..it's been two days saya rasa x cukup tidur. rasanya sampai sini ja untuk kali ni.
i'm sabahan so please jangan misunderstand ayat-ayat saya k.
peace no war. with <3 Efay
apa ku kesah??? i dah naik merah..semoga berjaya kepada kami semua Jp 07/11

No comments:

Post a Comment