All my Life

Tuesday 25 June 2013

after 6 month.

i love my career.
hai semua...
saya masuk balik dalam aktiviti blog..walau pun x d kesah sangat samada saya ada ka tiada ka dalam ne saya tetap nak update. hehe
it's been 6 month and just now i read my older posts. i found out that it was lil bit embarrassing due to my wordings and most because of my stories. pointless.
tapi,semua tue ialah kisah cerita saya. now i reached my final year in this nursing career. so many stories to tell and i just don't know where to start.
ok,randomly,for this 2nd final semester saya akan ada my soulmate as my junior dalam college. she is my cousin. it's a pleasure to have her around and harap hari-hariku bertambah bahagia selama berada dalam kolej ni nanti. anyway,this 5th semester we'll be busy doing our research(maybe) kalau pun tidak,semoga kami akan menjalani sesi pembelajaran yg mencabar tapi berbaloi lah.

rasa macam baru ja kemarin saya ada dalam tahun pertama. betul-betul tidak sedar sangat masa berlalu biarpun banyak peraturan yang dengan sedaya-upayanya cuba untuk menyedarkan saya bahawa masa saya untuk berada dalam kolej ne masih panjang.

hahahahahahaha,
baiklah,maksud saya untuk kekalkan diri dalam kolej ni bukanlah senang untuk pelajar yang tidak  suka ikut peraturan. bestnya hidup kalau boleh buat semua hal ikut suka kita. tapi, kan ada phrase yg cakap "masuk kandang kambing mengembek,masuk kandang kerbau menguak" so hidup ne macam tue la kalau nak survive.
syukur setakat ni saya selamat dengan berkat doa my mom and dad serta my grandma,friends and my beloved darling. semester empat ne sibuk dengan kehidupan d luar,yalah kan posting komuniti..study pun x berapa study. x cukup tidur,makan pun x terjaga. sempat juga kurang kilosssss..but,worth it...i passed my exam.
vocasional posting kali ne super best ceritanya. kena extend sampai 2 minggu. apo kono eh jang?? bahagia sampai duit kering. tapi takpeeeee,hari ni kan payday..hahhaha..gara-gara VP ne sy terpaksa postpone untuk g renew ic. nasib baiklah semua dah selesai.
eh, lupa pula..

VP kami kali ne, kami buat d Cheshire Home Center Likas. best  yang teramat sebab staff semuanya supporting. Chun2,Che2,Paul,Alfred,uncle Joseph,Lucy,Gavin,shin2 and so on.. experience ne memang best. untuk describe apa yang best d sana memang tiada words yg sesuai la. so rasanya saya kena stop d sini. hari dah petang,adalah baik sekiranya anak gadis masuk dapur untuk memasak.
studies..
sampai jumpa lagi dalam page ne.

with <3 efay

1 comment: