All my Life

Tuesday 19 June 2012

feelings and thoughts

maw share..
kadang-kadang saya teringat juga cerita-cerita lama pasal saya dengan c ex..banyak benda jua la yg kami get thru' sama2..baru-baru ne ada benda yang dia c bukti ngan sya..which is,he bought a new car..the things that really matter is..dulu,saya penah minta dia macam2. saya suruh kumpul duit tuk itu and untuk 'majlis' kami..yg tu sbg cabaran la..saya minta dia semua tue 1thun yang lalu..dya xda keja yang tetap. kereta yang dia pakai tuk p jumpa sy slalu pun banyak kali rosak. biar pun rosak tp dia ttap juga maw dtg jumpa sy sbb x maw sy merajuk..cehwah! tp serius..mang dya slalu c pnuh kmahuan sya..now, lepas kami putus..dia dtg balik jumpa sya and c tunjuk semua tue..dia sdah berusaha tuk capai semua yang sy sruh..nangis..terharu tapi sya senyum..dari semua tue sy nmpak usaha dia..sbenarnya semua tue sy x minta tuk diri sendiri..sy kenal dia..sangat kenal..sekarang dia ada kemudahan sdah..so,dya boleh la p sambung study..selama dia berusaha tue mesty bnyak benda dia blajar sal hidup susah..yupz saya menangis masa dya bg taw dia mampu buat pa yg sy minta n dia maw sy balik dngan dia..sya senyum sebab saya x baik tuk dia..minta masa tuk sya c betul diri sy..dear ex..rasanya sy x bleh dengan kaw..
kawan2..dia memang baik..part of him mmg as my dream man..tapi..cerita kami panjang..s i guess the only person who knows the best is just me and him.
with lots of love..efay <3

No comments:

Post a Comment